2016. május 1., vasárnap

Fontos!!!

Kedves Olvasóim, sziasztok!

Remélem, még vagytok egy páran :)
Most, hogy végeztem a Staff of Serapis-sal, nem tudom, mit fordítsak legközelebb.

Amikre gondoltam:

Crown of Ptolemy - 3. félvérek/mágusok kötet - > de ezt még el is kell olvasnom egyszer, tehát megint sokat kell majd rá várni (relatíve többet)

A Demigod Files folytatása - van benne még 3 novella, meg egy csomó egyéb érdekesség, interjúk, leírások, stb...

Vagy a másik blogon a Kane Krónikáké :)

Nagyon örülnék, ha megtudnám a véleményeteket :)

Köszi szépen - előre is - a segítséget :)

Tahlia

8 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem a Demigod Files fordítása lenne a célszerűbb.Szerintem azok a novellák gyorsan meglennének,mert én is értettem nagy részüket pedig nem vagyok erős angolos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a megértés, és a minőségi fordítás közt nagyon nagy különbség van :)
      Ha olyan gyorsan tudnék fordítani, mint amilyen gyorsan olvasok angolul, már le lenne fordítva vagy egy tucat novella, meg a teljes Heroes of Olympus sorozat :)

      Köszönöm szépen válaszod! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia,én a Crown of Ptolemy mellett teszem le a szavazatom.
    Egyébként nagyon jó a blogod.IMÁDOM!!Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Mindannyiótoknak köszönöm, hogy írtatok :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szerintem a Demigod Filest folytasd. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szerepel a terveid között az olimposz hősei trilógia második kötetének lefordítása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos el kell szomorítsalak, nem :( Más ötlet? ((az a könyv már megjelent hivatalos fordításban is, illetve van blogos fordítása is már... nem szeretném lenyúlni más kenyerét))

      Törlés