2015. június 21., vasárnap

Visszatérés

Sziasztok! Először is szeretnék bocsánatot kérni tőletek. Mármint ha van még bárki, aki hébe-hóba felpillant a blogra. Nagyon sajnálom, de idén két komoly, 3 évnyi tananyagból álló vizsgám volt év végén (ráadásul magyar és matek), amikre márciustól kezdve készültem fel. Most, hogy év vége elmúlt, folytatnám a blogolást - és tudom, hogy szólnom kellett volna előre, de elfelejtettem. Ami megtörtént, megtörtént. Feltett szándékom a 23. fejezetet és a Staff of Serapis-t befejezni. A hosszú távú célokon még gondolkozom. De megjelent a Son of Neptune magyarul, és talán a Mark of Athena is kijön még idén. Úgy érzem, veszett fejsze nyele megpróbálnom tartani az iramot a hivatalos fordításokkal. Azon kezdtem el ezért gondolkozni, hogy talán érdemesebb lenne a Kane Chronicles fordításába belekezdenem, mert annak a fordítása még nem került napirendre. Illetve sikerült megszereznem rövidebb Percy Jackson történeteket, amiket esetleg ide feltölthetnék (Ezek fordítását szintén nem tervezik). A véleményeitek érdekelnek, úgyhogy légyszíves írjátok le őket! Köszönöm a megértést: Tahlia

8 megjegyzés:

  1. Üdv újra köreinkben! Remélem a vizsgáid sikerültek. A Percy Jacksonos forditások jöhetnek. :)
    Egy kérdésem lenne még:
    Hol lehet meg venni az Elveszett hőst? Kerestem már de nem találtam. Ja és nehogy magadra vedd szeretem a fordításaid csak már nagyon tudni akarom mi lesz ebből. :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a konyvmolykepzo.hu-n megrendelhető a könyv 2500 Ft-ért (+kiszállítás). Csak hát a Jászónt meg kell szokni :)
      A vizsgáim sikeredtek, köszönöm, a bizonyítvány is jó lett.
      A Kane Chronicles fordítása érdekelne?

      Törlés
    2. Köszi a segítséget megtaláltam és a második résszel együtt ki is olvastam, de ne aggódj én hű követően maradok. ;)
      Örülök hogy minden sikerült, csak így tovább.
      Igen érdekel a fórditás láttam hogy már el is kezdted csak még nem volt időm rá.

      Törlés
  2. Szia! Örülök a visszatérésednek, de az ötleteidnek méginkább. :D Láttam a The Demigod Files oldalát itt a blogon, és ami eddig kint van róla, már el is olvastam. :) Várom a folytatást! A Kane Chronicles fordításért szintúgy nagyon hálás lennék. Idén kezdtem el angolt tanulni és eddig nemigazán vagyok otthon a kis világában. :D Remélem megvalósítod az ötleteid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Én is remélem, hogy meg tudom valósítani őket :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia nagy örömel halom hogy visszatértél remélem most már rendszeresen fogsz írni mert még egy darabig csak ez az egy reményem hogy olvashassam a könyvet!:D

    VálaszTörlés